الأربعاء، 17 ديسمبر 2008

كيف انسى؟

انا لا انسى يا حبيبى لا انسى
أسقيتنى فى الحب حنانا وانسا
انسيتنى يومى واياما وامسا
وسكبت فى اذنى الحانا وهمسا
لا انسى
كيف انسى؟
انا لا انسى يوم ان عانقت راسى
وضممتنى نحو الفؤاد بكل حس
وملكت وملأت بالأشواق كأسى
لا انسى
كيف انسى؟
انا لا انسى قبلة فيها حياتى
لا لست انساها بعد الحياه
فيها جحيم الشوق جنات لذاتى
لا انسى
كيف انسى؟
انا لست ادرى هل سيأتينا اللقاء؟
والوصول ينشده التدانى والرجاء
ام عهدنا ولى وليس له بقاء
ستظل ذكرى ما حييت لها الوفاء

لا انسى
كيف انسى؟







هناك 5 تعليقات:

القدس يقول...

اول تعليق يا
تــــــــــوتـا
يلا ياعم

القدس يقول...

ازيك يا قمر بجد كلماتك تمس القلب وتروي الاشتياق
يا عليكي ياقمر لما قولتي كيف انسي
امن السهل يا عزيزتي ان تنسي المراه حبها
لا والله من يقل هذا نعلم ونتاكد انه ليس يقول الا الكذب
كلماتك واحساسك عالي
بحيـــــــــكي يا توتا عليه

Unknown يقول...

بجد انتى فنانة وكلماتك حلوة جدا وحساسة ويدل ان بداخلك حب كبير

romansy يقول...

وانا لا انسى ولكنى اعرف متى سنلتقى
عندما يكون الحب هو المنبع الوحيد فى الحياه سنلتقى
ولكن ساكون دائما بجوارك
احساسى يكون احساسك
فانا اتمنى ان نلتقى
ولن انسى تلك اللحظه

كلاماتك رائعه

MISS\GH يقول...

ما اجمل من هذه الكلمات الجميله التى تشعرنا بروعه الاحساس بين المحبين
حقيقى بتزرعى الامل مره تانيه انه لسه موجود حب بالجمال ده والوفاء والاخلاص ده
بحييكى جداا ولكى كل التقدير