الاثنين، 1 ديسمبر 2008

قالت بربك ماحصل
والدمع يسكن فى المقل
ماذا عسانى سيدى
ان غاب قلبك والأمل
او لم ترى سيدى
قلبى اليك وقد رحل
او لم ترى دمعا غدى
فوق الخدود بلا وجل
او لم ترىحبى انا
فى القلب اخفاة الخجل









هناك 11 تعليقًا:

العراف يقول...

مدونه جميله وموضوع اجمل كلماتك حلوه قوى وبسطه واصله اللى القلب مباشره عشان اكيد خارجه من قلبك انا اول مره ازورك وان شاء الله مش هتكون الاخيره بس انا حبيت احجز اول مقعد فى هذا الموضوع الجميل يشرفنى زيارتك
تحياتى
العراف

**sad smile** يقول...

السلام عليكم

أول زيارة للمدونة الرائعة دي

بوووست جميل جدا ومميز جدا

كل سنةوأنتي طيبة

تحيااتي لكي بالتوفيق

والتقدم أن شاء الله

من هزمتها الايام يقول...

العراف
اشكرك على تشريفك مدونتى
وشكرا على كلماتك الرقيقة اتمنى زيارة مدونتى دائما
تحياتى

من هزمتها الايام يقول...

very sad
شكرا
وكل سنة والامه الاسلاميه بخير
كل سنة وانتم طيبين
تحياتى

مـجـنـووون يقول...

بجد أسلوبك جميل في الكتابه

وأحساسك عالي جداً

ويا ريت تكتبي كتيرررر وتطولي في الأبيات


وديما في المقدمة


تقبلي مروري سيدتي الجميلة
مجنووون

romansy يقول...

قد يصبح الحلم حقيقه
وتتغير الازمان
وياتى لنا الشاطر حسن من جديد


تحياتى

طـائر الليــل الحـزين يقول...

اه يا وجع قلبى
كفاية الا انا مش يقيت مستحملة من كل الوجع اللى فى كلامنا ده
ويا ترى هنفضل كده لحد امتى
تسلم ايديكى يا قمرايا
وكل سنة وانتى طيبة
واضحى سعيد عليكى وعلى الامة الاسلامية كلها

من هزمتها الايام يقول...

رومنسى
شكرا على تعليقق
واتمنى ان يصبح الحلم حقيقه
كل سنة وانت طيب
وعيد مبارك عليك وعلى امه سيدنا محمد
صلى الله علية وسلم
تحياتى

من هزمتها الايام يقول...

طائر الليل الحزين
الف سلامة عليكى من وجع القلب
يارب الاحوال تتحسن الا انا بردو مش مستحملة
كل سنة وانتى طيبة يا جميل

من هزمتها الايام يقول...

مجنووون
انا بشكرك على التعليق
ولكن بالنسبة لقصر الكتابة
هذا ما شعرت بة
لايهمنى الاطالة
كل عام وانت طيب
على فكرة انا بحترم كل الاراء
تحياتى

غير معرف يقول...

ايه يابنتى الجمال دة احنا نفتخر اننا عارفين حد زيك بجد البوست جميل ياريت تبدعينا اكتر واكتر عظمة على عظمه00000rock