الأحد، 23 نوفمبر 2008

حب مات




يالى كنت زمان حبيبى


قولى اية اخرت هواك


من زمان منتاش داريبى


والغرام احتار معاك


تملى تقسى وتنسى انى


بعت عمرى عشان رضاك


قولى اية هى الحكاية


قولى اية اخرت جفاك


لما طبعك فى الملاوعة


الجفا ويا الخصام


ازاى يكون معنى الحنان


اية يكون طبع الغرام


والعيون الحلوة تعرف


الف معنى للهيام


عود يا حبى لحضن قلبك


البعاد والله حرام


قلبى يالى هربت منى


لجل حبى الغالى عود


لية سرقت الفرحة منى


لية تلاوع فى الوعود


لية تزود فى العناد


صبر قلبى لية حدود


امانة يالى اختارة قلبى


قولى امتى راح تعود


تملى اسهر جنب طيفك


اسمع كلام وامنيات


عن غرامى لقلب قاسى


عن حكاية حب مات


معدش ليا غير خيالة


غير شوية زكريات


والنهردة لما ترجع


راح يكون الحب مات .


هناك 4 تعليقات:

جــــوه القـــلـب يقول...

اول تعليــــــــــــــق ياجدع
جايه علي الجرح قوي يا ساسو بس ايه الجمال ده القعاد ادام البحر كتير يعلم الشعر واكتر من كده كمان
rock.......

من هزمتها الايام يقول...

شكرا
بس القعاد قدام البحر جامد
عقبالك

طـائر الليــل الحـزين يقول...

يلههههههههههوى على الحب اللى مدهولنا
ايه يابنتى انا كنت فاكرة انى انا بس اللى حزينة
...........
بجد جامدة
يالى كنت زمان حبيبى
قولى اية اخرت هواك
من زمان منتاش داريبى
والغرام احتار معاك
تملى تقسى وتنسى انى
بعت عمرى عشان رضاك
قولى اية هى الحكاية
قولى اية اخرت جفاك
لما طبعك فى الملاوعة
الجفا ويا الخصام
ازاى يكون معنى الحنان
اية يكون طبع الغرام
ومين يسمع ومين بس يحس
فاللى جوة القلب انه حب وبس
تحياااااتى

من هزمتها الايام يقول...

الحب مات ولا اية
انا بالنسبالى يعنى
بس انتى اية ها اية
شكرا يا مونمون يا جميلة على التعليق